اکسیژن
اکسیژن
اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی برای دستیابی به هوای پاک در کشور

 گردوغبار در اهواز به 70 برابر میزان مجاز رسید / وقتی دستگاه سنجش آلایندگی ارور می دهد!از میزان دقیق ریزگردها در هوا اطلاع دقیقی نداریم زیرا دستگاه های سنجش آلایندگی تنها تا عدد 10 هزار را نشان داده و با مقادیر بیش از آن پیغام خطا می دهند.

خوزنیوز: مدیر روابط عمومی اداره محیط زیست خوزستان میزان گردوغبار در هوای اهواز را بالای 10 هزار میکروگرم بر مترمکعب دانست و گفت: از میزان دقیق ریزگردها در هوا اطلاع دقیقی نداریم زیرا دستگاه های سنجش آلایندگی تنها تا عدد 10 هزار را نشان داده و با مقادیر بیش از آن پیغام خطا می دهند.

شهریار عسکری میزان استاندارد گردوخاک در هوا را 150 میکروگرم بر مترمکعب دانست و افزود: امروز تقریبا در کل شهرهای خوزستان پدیده ریزگردها را داریم و این پدیده در سوسنگرد به سه هزار و800 رسیده است. در منطقه آبادان و دشت آزادگان نیز این عدد احتمالا بالا است.

به گزارش خوزنیوز، عدد 10 هزار حدودا 70 برابر میزان استاندارد گردوغبار (150 میکروگرم بر مترمکعب) است و این موضوع باتوجه به آن که امکان سنجش دقیقی وجود ندارد، نشان دهنده شرایط بغرنج آب و هوایی حال حاضر خوزستان به ویژه شهر اهواز است.

گفتنی است این وضعیت از ظهر روز سه شنبه (هفتم بهمن ماه) کمابیش برقرار است و شرایط ناگواری برای اهالی خوزستان به وجود آورده است.

 تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن

مطالب مرتبط :

 
 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 بهمن 1393برچسب:خوزستان,اهواز,ریزگرد, توسط دکتر سید علیرضا عظیمی |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.